האתר בהרצה
דלג לתוכן העמוד

דרושים

הגשת מועמדות למשרה - מנהל/ת מחלקת גבייה

מכרז חיצוני מס' 70/21

לעיריית מעלות תרשיחא דרוש/ה:

מנהל/ת מחלקת גבייה

100% משרה, אגף כספים, בדירוג דרגה או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

 

כפיפות

גזבר העירייה

תיאור התפקיד

ניהול הגבייה ברשות המקומית. עיקרי התפקיד:

א. ניהול תחום הגבייה ברשות (גביית ארנונה, אגרות והיטלים).

ב. קביעת שומות ארנונה וניהול מערך חיובי הארנונה.

ג. ניהול כספי של מערך הגבייה.

תנאי סף

השכלה ודרישות מקצועיות

  1. השכלה- תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מינהל עסקים, חשבונאות, משפטים או סטטיסטיקה.

 או בעל/ת תעודת רואה חשבון בתוקף.

  1. הכשרה- המנהל/ת יחויב לסיים בהצלחה קורס מנהלי גבייה, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו/ה מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא/היא מועסק/ת באמצעות חוזה אישי.
  2. רישום מקצועי- עבור בעל/ת תואר במשפטים – רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

דרישות ניסיון

  1. ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הגבייה, הכספים והגזברות.
  2. ניסיון ניהולי- 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות

יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות ה-office.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

  1. עבודה מול קהל.
  2. שליטה בנתונים מרובים.
  3. ריבוי משימות בזמן נתון.

להגשת המועמדות נא למלא את הטופס  כאן

 

רק מועמדים מתאימים ייענו

מועד אחרון: 31/10/21